Karlskrona SOK bedriver sina ungdomsträningar med utgångspunkt från våra två klubbstugor Bastasjöstugan norr om Hässlegården och Dackestugan i Rödeby, men många gånger är vi i någon annan skog i och runt Karlskrona. Klubben har flera tränarutbildade ledare.

Ungdomsträningarna är samtidigt för alla ungdomsgrupper - på onsdagar kl 18.00-19.15. Vårens första träning startar onsdagen 28 februari (2024).

Utöver onsdagsträningar finns det mycket orienteringsaktiviteter, bla nattcup på torsdagar under mörka halvåret och gemensamma träningar med vuxna på torsdagar vår och höst. Utöver detta åker vi gemensamt på tävlingar och läger. Tävlingssäsongen (som är fantasiska träningstillfällen) börjar första helgen i mars med Sverigepremiären i Åhus.

Guldsponsorer
Silversponsorer