Gynna klubben

Förutom att engagera dig i klubbens verksamhet så kan du som en bonus också i samband med inköp och pant tjäna en liten extra slant till klubbkassan. Pengarna går direkt ut i verksamheten och gynnar alla medlemmar.

Sponsorhuset

Konceptet är enkelt, du erbjuds rabatt på dina köp i de över 600 butiker som är anslutna till Sponsorhuset. Rabatten går efter köpet tillbaka i två lika delar, ena halvan till dig och den andra halvan till Karlskrona SOK. Vad du gör med din halva är upp till dig, plocka ut den själv eller skänk den till föreningen. Surfa in på www.sponsorhuset.se/karlskronasok för att registrera dig. Genom att aktivera "Handla smart" så får du en påminnelse från din webbläsare när du besöker en butik där du erbjuds rabatt.

Ullmax

Kläder i ull för den aktiva personen. Oavsett vilken Ullmaxprodukt du väljer att köpa går det alltid pengar tillbaka till föreningslivet. Köper du i samband med en gemensam klubbeställning från Ullmax går 30% av ditt köp till klubben. Väljer du att handla direkt i deras webshop går 15% av ditt köp tillbaka till föreningen. För att göra detta väljer du Karlskrona SOK innan du betalar. https://www.ullmax.com/se/karlskrona-sok

Guldsponsorer
Silversponsorer