Klubbmästerskap skidor klassiskt
2023-02-17 23:48
Tio glada skidåkare samlade efter målgång

Torsdag 16 februari genomfördes klubbmästerskap på skidor i Karlsnäsgårdens fina konstsnöspår.

Alla tio gjorde jättefina insatser och framförallt var det bara glada miner och massor av hurra och pepp till varandra. Mästerskapet genomfördes i klassisk stil och det är inte omöjligt att vi arrangerar ett klubbmästerskap i skejt på hemmaplan i början av mars.

Stort tack till Ronneby OK för snön, fina spår och ett bra arrangemang!

Har du barn som gillar att åka längd? Kanske upptäcker det nu under vinterlovet? Tveka inte att testa på våra träningar tisdagar 1815 och söndagar kl 1000 vid Dackestugan, Rödeby. Snö har vi i 4-6 veckor framöver, utrustning får alla barn och ungdomar låna.

Barnens Vasalopp Rödeby söndag 26/2. Se annan info här på sidan. Be there.

Guldsponsorer
Silversponsorer